Ledig dag!

Så har det blivit torsdag, äntligen! Ska på två husvisningar idag. Spännande, spännande! Drömmer om olika hus varje natt, möblerar, slår ner väggar, monterar nya kök m.m så att det känns i hela kroppen när jag vaknar :) Nu ska jag röja undan här hemma.. ser ut som ett bombnedslag och av någon "konstig" anledning gör det det varje gång jag har jobbat kväll... KILLAR! Vid 11.30 kommer Marie hit på fika, ska bli kul att träffa henne. Vad som ska bli ännu roligare är att hon kommer tillbaka till jobb nästa vecka.. är säker på att hon inte tycker det är lika kul som jag gör för vem skulle inte vilja ha längre semester än den man har?! Nä, nu ska Emma fixa och dona. - Hej.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har helt rätt gumman..jag ser inte fram emot att börja jobba nästa vecka...men allt gott har väl ett slut...Tack för fikat igår..det var jättemysigt..kan man få receptet på cheesecaken?? Kramizz på dig..

2009-07-17 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0