Lyckorus.

Känns som att jag sitter i en "bubbla" och svävar, har mått otroligt bra hela veckan och varit på toppenhumör. Robins farmor hämtade honom på dagis idag och ska ha honom över natten, dom skulle åka till Ängelholms hembygdpark och lite annat skoj. Han låg och sov imorse när jag gick till jobb och i morgon har jag kväll så jag hoppas att han fortfarande är vaken i morgon när jag kommer hem.. känns som en hel evighet utan honom :) Vi var på två husvisningar igår och det ena huset föll vi pladask för! Mäklaren skulle höra av sig i början på nästa vecka och berätta om ev. budgivning så får vi se vad som händer efter det. Nu väntar jag på att Paul och Tobbe ska komma så att vi kan käka. Ikväll blir det kubb (om vädret tillåter) och lite gott vin med ett hejdundrande sällskap. - Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0