Måndagen den 6:e Juli.

Nu är vi inne i Juli månad, känns helt ofattbart. Tiden springer iväg. Jobbar kväll idag, ska lämna hjärtat kl. 13 och nu ska han vara på det andra dagiset i några veckor eftersom dom slår ihop dagisen under semestertiderna. Är lite skraj att han inte gillar läget när det är dags att lämna honom och hoppas att någon av hans ordinarie pedagoger finns på plats i eftermiddag.

Pratade med en gammal vän igår som berättade en hemsk sak som hade hänt hennes familj och jag har fortfarande inte kunnat skaka av mig det. Vad är det med folk nu för tiden? Hur är dom egentligen funtade?! Var är världen på väg? Skrämmande saker sker och det blir värre och värre för varje dag som går och jag undrar hur det kommer att se ut om några år när Robin växer upp.... det är skrämmande att veta vad vissa är kapabla att göra och ställa till med! Usch.

Nu ska jag förbereda middag till mitt lilla hjärta och sen ska vi gosa som bara den :) - Ha en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0