Oooh vad mysigt..

- tänkte jag när jag var på väg hem från jobb, hämta Robin, köpa glass och mysa... men så blev det inte. Han ville leka med sina kompisar. Blev ett dopp i poolen och nu är han ute och leker. Jaja.. så var det med det "myset". En annan sitter här och sipprar på en iskaffe och det är inte så illa vill jag lova :)

Är ledig i morgon och det ska bli så härligt! ( Ladda batterierna så att man orkar med helgen. ) Ni tycker säkert att jag är dum nu när jag önskar att det blir skitväder i morgon men jag vill mysa med min son!!! Ser honom knappt nu för tiden. Han är ute med kompisarna och leker hela tiden och har knappt tid för komma in för att äta men det är väl så det ska vara.. min lilla kille börjar bli stor! Kommer Paul hem i någorlunda bra tid idag blir det kanske en sväng till stranden för att ta sig ett svalkande dopp. Idag har jag svettats som in i norden på jobb och kunde inte hjälpa att börja undra om det är så det kommer att kännas när man kommer i klimakteriet.. FY FAN säger jag bara! Ikväll blir det mys med familjen och när lillkillen har lagt sig ska jag äntligen få se The haunting in connecticut! Har längtat som in i norden efter att få se den. Nä.. nu får det vara färdigskrivit för denna gången, har annat att göra än att sitta här och "sitta".
- Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0