Snuskgubbar!

Med sommaren kommer tyvärr många gånger svin fram. Nu syftar jag på snuskgubbar och pedofiler. Mormor ringde och varnade mig i eftermiddags för att det springer visst runder en "snuskgubbe" på Drottninghög. Han ska ha försökt locka med sig barn med hjälp av pengar! Blir så jäkla äcklad och RÄDD. Rädd att det ska hända något hemskt med min lilla kille. Efter samtalet med mormor sprang jag runder och vakade över Robin. Kände mig paranoid om jag ska vara helt ärlig... Har gjort så gott vi kan när det kommer till att berätta att man inte får följa med folk man inte känner, ta emot godis, hjälpa dem att leta efter sina "hundar" och liknande. Man vill att ens barn ska veta att det finns folk som är farliga och "sjuka" men samtidigt kan man inte säga vad som helst för då slutar det med att dem blir rädda för allt.
Låt barnen få vara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0