Söndagen den 26 Juli

Jobbade till 14 och sen blev det en runda till Ikea och Väla med Ida. Jag skulle egentligen inte handla något men Ikea är Ikea och som vanligt blev det tunnare i plånboken :) Köpte en lampa till vardagsrummet, nytt duschdraperi och lite nya dricksglas. Inne på Väla blev det 3 par nya byxor till Robin.. tycker att jag inte gör annat än att handla byxor till honom, han växer så det knakar! Nu ska jag natta mitt lilla hjärta, kolla lite på tv och sen är denna dagen också över. Dagarna flyger iväg! Undrar var sommaren tog vägen?! Jag vill ha sol och värme! Nu har det varit tråkigt väder i 2 veckor, det känns som om sommaren kom och försvann lika snabbt. Förhoppningsvis vänder det snart så att det blir finare igen och då hoppas jag att det varar ett tag. Nä, det var allt för denna gången. - Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0