Sova!? Vad är det?

Har knappt sovit i natt. Varmt och jäkligt!  Jag och Robin har nyss frullat och nu är han ute och leker med en kompis på gården. Har kväll idag så jag ska inte lämna Robin på dagis förren 13. Phu vad varmt det är! Fasar för att gå in i jobbbyggnaden. Har kväll i morgon också men antagligen ska jag byta mitt pass så att jag får en morgon istället. Om allt går som det ska ska Robin hitta på något kul med sin farmor i morgon och ev. sova över till fredag. På fredag är jag ledig! och då ska vi till banken, öppna och sätta in pengar på vårt  "huskonto". Lördag och söndag kommer att bestå av jobb för min del. Ringde nyss till mödravårdcentralen.. dom är inte kloka. Nu kan man inte ens få en tid bokad utan man ska komma på drop-in... på torsdagar.. och jag är bara ledig en torsdag under mitt schema! Det värsta är att dom inte kan garantera att man hinner träffa någon under den timmen för att det är så mycket folk som behöver hjälp. Ahhhhh! Blir vansinnig! Nu ska jag lugna ner mig och sätta mig i trädgården och njuta en stund innan vi ska iväg. - Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: madde

Dem e ju sjuka i huvet!

2009-07-01 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0