Tisdag - ledig!

Denna månaden har jag varit ledig varje tisdag och idag är det inget undantag. Kollade nyss min mail och då visade det sig att jag hade kammat hem en vinst från Tradera :) Tackar, tackar!

Robin är ute och leker med sina kompisar på gården och jag har en massa jag ska sysselsätta mig med här hemma. Måste iväg och handla lite också.. har varit sugen på köttbullar hur länge som helst nu så idag tänker jag minsann göra det det till middag!

På lördag är vi barnlediga för då ska vi på bröllopsfest hos Jenny och Björn. Presentkort är fixat men vad tusan jag ska ha på mig är en annan femma! Jobbar ett morgonpass i morgon så när Paul har slutat får vi väl åka ut och se om jag kan hitta något jag jag kan ha på mig. Nu ska jag röja undan, vika tvätt och dona med lite annat. - Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0