Dag 1.

Idag har det varit strålande fint väder. Det var varmt redan när jag lämnade Robin klockan 8. Nu har mitt försök till ett nytt liv utan cigaretter börjat! Måste säga att det känns helt ok änsålänge. Har känts värst när jag har druckit kaffe för då vill man gärna ha några bloss men NEJ! Robin har varit ute och lekt hela eftermiddagen och jag har börjar läsa min nya bok, en bra syssla när man ska ha annat att tänka på :) Paul ringde innan och hade goda nyheter: Vi ska få en ny kamera! Äntligen har dom fattat, synd att det skulle ta sån tid bara. Nu återstår det visst bara att åka ut och hämta en ny kamera och lämna dom gamla grejerna som tillhör den söndriga kameran... ska bli skoj att se hur detta slutar!
- Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

men hon är ju jätte söt Mossan

2009-06-01 @ 18:36:23
URL: http://arnekjell
Postat av: Anneli

Va??? Hejar på er med rökningen!

2009-06-01 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0