Dag 10.

Denna dagen började inte bra! Det var ett rent helvete här hemma i morse. Var hemma hos Sofia på en kopp kaffe och för att glo på deras nya soffa som var jätte fin. Har mått dåligt hela förmiddagen så att för ungefär en timme sedan tände jag en cigg och röka upp hela skiten! Vill inte påstå att det var gott ( smaka som askfat luktar ). Nu sitter jag här med värsta ångesten och väntar på systra min som ska komma och hjälpa mig med dom nya sofforna. Om jag beslutar mig för att behålla min gamla så ska antagligen Sanne köpa dom jag fick i förrgår... usch vad arg jag är på mig själv nu! Ska iväg till Ikea och Jysk när Paul kommer hem. Förhoppningsvis hittar jag sån't tyg jag behöver till min lampskärm så att jag kan pula med den ikväll och få den färdig till imorgon. Jobba imorgon, fredag, lördag, söndag och måndag.. sen ska jag mysa och ha det gott fram till den 29:e då jag går på mitt sommarvik. Nu ska jag ta fatt i min tvätt som ska hängas upp och sen ska det möbleras och donas. - Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0