Dag 3.

Onsdagen den 3/6.
Vart tog det fina vädret vägen?

Nu är jag inne på min tredje dag utan cigaretter...
Har sovit jätte bra dessa två dygnen och jag hoppas att det kommer att hålla i sig för sist när jag försökte sluta röka var nätterna en jäkla pärs, var uppe och kissade fler gånger dem nätterna än vad jag gjorde när jag var höggravid. Avbruten sömn är pest! Fick ett mindre hysterianfall på Paul igår.. det var nämligen så att jag frågade honom om han hade rökat på jobb och "idioten" var då ärlig och sa: ja, jag har rökt två cigg. Snacka om att jag blev ursinnig på honom! Om han nu var så korkad att han rökt kunde han åtminstone ljugit för mig och sagt att han inte hade gjort det! Ohhh vilken lust jag hade att röka just då. 
( Helst ett helt paket på en gång!) Som toppen på moset har jag blivit helt blödig och bölar för minsta lilla så givetvis bölade jag en skvätt också. Fan! Att det ska vara så jäkla svårt!!

Sitter här och sitter när jag egentligen borde hänga tvätt och städa.. Nu ska jag fixa till lite iskaffe och hänga tvätt. Mimi kommer snart hit! Vi ska käka middag ihop och det är Mimi som ska kocka :)
- Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0