En vecka kvar...

tills jag går på mitt sommarvik. Denna veckan ska det verkligen njutas! Robin vaknade lite över 8 och kom insmygande till mig, la sig i bingen och SOMNADE om! Det har inte hänt på länge vill jag lova :) Han ligger fortfarande och sussar gott. Midsommarafton var underbar! Har inte skrattat så mycket som jag gjorde i fredags sen jag vet inte när. Tack för en underbar dag! I lördag var vi bara hemma, käkade gott och hade det mysigt. Igår var vi hos svärmor som bjöd på middag. Idag händer det inte mycket. Har ett berg av tvätt som jag ska ta hand om och lite senare idag blir det till att ta sig till Maxi och handla hem lite. Nu är min första maskin färdigtvättad så nu ska det hängas kläder.
- Ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack själv =) Dags för ett nytt tag snart? ;)

Förresten, var köpte du Colabilarna? (de som ser ut som Ferrari), efter att tvingat runt Micke i min jakt så känner jag att hoppet lämnar mig ;o



Puss o kram gumman, se om vi kan ta lite fika eller grilla i veckan? :)

2009-06-22 @ 15:04:56
Postat av: Anonym

2009-06-23 @ 09:52:57
Postat av: Madde

Hej du örde aldrig av dig tillbaka igår?

2009-06-23 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0