Fy farao vad jag är bra!

Igår var det min femte dag utan cigg och den dagen spenderades i Ullared. När vi hade handlat dem sista sakerna var jag så röksugen att jag höll på att smälla av!! Då sa jag lungt och stilla till mig själv att om jag hade fixat resten av dagen utan problem så skulle banne mig inte sjunka så lågt att röka när det värsta redan var över! Det var en sur Emma som åkte tillbaka till Helsingborg men ACK såååå stolt hon var över sig själv! :)

Hittade en massa tröjor, t-tröjor, 4 par byxor, 1 par shorts och en ny morgonrock till Robin. Köpte också en ny pool till honom och lite annat smått och gott. Till mig själv blev det 4 tröjor, en ryamatta, gardiner (off course!), och lite annat bra-att-ha. Jag har jagat runder efter elefantgräs här hemma hos alla plantskolor och blomsterbutiker men ingen har haft! Jag trodde sista stället att hitta sån't skulle vara i Ullared men trot eller ej det var just där jag hittade mitt jäkla gräs igår :) Jippi!! Igår var det en annan rolig grej som "hände" men mer om det kommer jag inte yttra om här idag utan det får ni kanske reda på nästa vecka.

Lördag idag då och är inne på min sjätte dag utan cigg. Detta känns bra! Vet inte riktigt vad som händer idag.. vi är sugna på att hitta på något. Får väl se vad som händer. Idag fyller syrrans pojkvän år - Grattis Nazze hoppas att du får en fin dag! Nu ska jag ta en sväng med Mr Dammsugare så att jag kan slänga på vår nya matta. - Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hejje.. njee ja vet inte riktigt ännu.. va planerat å göra en grind för sån lyx har vi inte här osså tänkte vi använda plattorna te en trappa ner.. men får se om de blir nått eftersom staketet är ganska genomruttet här så vet ja inte ifall de går men pappa ska kolla på de... men vill ja bli av me dom så kan ja ju slå dig en signal.. de e sånna sjöstensplattor.. men där e inte så jättemånga..

2009-06-07 @ 12:01:01
URL: http://rebeska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0