Grattis till studenten

Sofia och Marika, synd att det har varit skitväder på er underbara dag. Jobbade ett morgonpass idag och vid 12-tiden fick jag värsta huvudvärken... tog två panodil men det gick inte över. Har druckit mer vatten än en kamel idag så huvudvärken kan inte bero på "vätskebrist". La mig på sängen när jag kom hem för att ta mig en liten luring och då började jag frysa som tusan också! Var meningen att vi skulle på Marikas studentfest men nej, så blev det inte.. Nu väntar vi på att Paul ska komma hem med lite kinamat så att vi kan käka lite gott och mysa, lite senare blir det en film med Micke och Tess. Känns som om det var evigheter sedan vi såg dom filurerna nu :) Oki, det var allt för denna gången.
- Ha en fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0