Nästa man till rakning!

Har precis snaggat av Robins kalufs. Nu.. sådär en halvtimme och miljontals tårar senare tycker hjärtat att det är helt ok att vara snaggad igen men är liiiite orolig över vad "tjejen" ska säga på dagis när hon ser att han har klippt sig.. haha puppy love :) Imorgon bitti sticker jag och hjärtat upp till Gekås och shoppar! Robin har typ bara 3 par byxor kvar som är hela över knäna! Förstår inte hur han lyckas men det är väl sån't som hör till den åldern?! Eftersom det är lite som att "köpa grisen i säcken" när man sticker till Gekås så håller jag tummarna på att vi kommer att få med oss mycket kläder hem till Robin. Nu ska jag mysa med männen i mitt liv och när Robin har lagt sig blir det nog en film. - Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fick du? Jag tyckte den var super fin. :)

2009-06-04 @ 20:59:44
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0