Operation storstädning!

Fy tusan! Det har grejats på inglasningen, förrådet och i lägenheten. Nu sitter jag här och sitter medan mina glov håller på att torka. Mina män är ute på Ikea och handlar sänglampor till vårt somvrum. Dom vi hade samlade bara en massa damm.. helt otroligt vad dom samlade! Familjen Cerny kom och väckte mig vid 10-tiden ( hade glömt att dom skulle komma ) Hjälpte Petr med sin tatto text och drack kaffe. När dom gick började vi med städningen och mitt i städningen kom Tobbe och Lina förbi en sväng och hälsade på. Slängde på en ny kanna kaffe och tog en paus den halvtimmen dom var här sen var det bara att tag tag i städningen igen och nu är det äntligen färdigstädat! Phuuu! Lutar åt att det blir en kväll med kortspel och lite vin, får se hur det blir. - Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0