Ops!

Måste haft mycket i huvudet som snurrade samtidigt när Lina frågade om vi inte skulle sticka till Ullared nästa fredag.. för jag sa ja utan att ha någon som helst aning om att det var löne fredagen! Som om det inte vore nog visade det sig att E.M.D ska dit i morgon, snacka om att det kommer vara fullpackat, va tusan har jag gett mig in i?! Usch.. Jaja.. jag kommer iaf få handlat hem en massa till Robin och han behöver verkligen nya kläder nu.  - Gekås!, here we come :)
Var ju rädd att Robin skulle bli dålig men vi behöver nog inte oroa oss för när han vaknade igår efter en timmes vila var han sitt gamla jag igen och på strålande humör så med andra ord var han bara super duper trött. Håller på att tvätta, massa som ska hängas upp strax...blä. Nä, nu får det vara slutbloggat för denna gången!
- Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0