Sköna söndag!

Så var helgen snart förbi. Har varit en lugn och skön helg för vår del. Robin har varit super förkyld och hostig så vi får se hur han är ikväll om det blir dagis i morron eller ej. Igår kväll kom Madde, Petr och Anthony hit.. spelade kort och drack vin. Madde fick nog lite för mycket i sig för hon hade inte så bra koll på sina kort :) En annan losade fett båda omgångarna haha men det var kul och trevligt. Tack för en trevlig kväll!

Vaknade klockan 9 i morse av att Robin kom insmygande. Vaknade ORDENTLIGT först när jag kollade min mobil och hade fått två mindre roliga meddelande på den! Herre min get säger jag bara alltså. Förhelvete!, nu får det fan vara nog. Hur fan lyckas du??

Igår fick jag reda på något kul btw men det tänker jag behålla för mig själv :)
Idag blir det en tripp till nån cykelaffär med morsan som ska inhandla en cykel och efter det bär det vidare ut till Åstorp och släkten om Robin inte blir sämre för då stannar jag och lillkillen hemma och myser istället.
- Ha en skön söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahah nee däckade gjorde jag inte, det blev lite mys hahahha... Men man sov jävligt gott och jag rulla nog runt i hela sängen, kändes som att den var skit stor ahhahhah

2009-03-15 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0