Tack hjärtat, I lavv jo!

Idag var Paul snäll och lämnade Robin på dagis så att jag fick lite sovmorgon :)
Det var inte helt fel. ( Missuppfatta mig inte!, han är alltid snäll.. DEN bästa! ) Har suttit och kollat jobb.. vill inte påstå att det ser ljust ut men ska finslipa lite på mitt CV och skicka iväg lite ansökningar. Har vikariat över sommaren fixat och klart men vad händer efter det?? Är så jäkla trött på denna situationen nu så att jag har lust att spy! Usch vad deppig jag blir! Man kanske rent av ska flytta någon annanstans... funderar faktiskt mycket på det och vi har börjat snacka lite löst om det men om det ska ske måste det bli ganska snart med tanke på Robin.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal på dagis och det ska bli kul.
Nu ska jag fortsätta med mitt CV och sköta lite "sysslor" :)
- Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0