Tillbakablickar.

Måndag igen då! Helgerna går så snabbt.. blir fredag och *poff* så är det söndag kväll innan man vet ordet av det. Jobbade  kväll i fredags så då hände det inget kul.. I lördags var vi och frullade med Nettan och hennes familj innan vi stack vidare till busfabriken med Robin. Efter en massa stoj, skoj och stimm lämnade vi hjärtat hos mormor som hade honom över natten. Blev förfest hos oss innan vi stack hem till syrran där vi sen fortsatte innan det blev utgång. Skoj som tusan hade vi :) Sicken kväll! Igår var vi bara hemma och mös, kollade film och käkade thaimat.

Städade imorse och efter det kom Nettan hit på kaffe. Fick hjälp av henne med att plantera om min stora garderobsblomma. Med andra ord bjöd min måndagsförmiddag på trevligt besök och nytta. Nu ska jag krypa ner i soffan till mitt lilla hjärta och kolla på någon rolig film! - Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0