Underbart är kort men känns desto längre..

I lördags partajade vi och det var längesedan det var så kul som i lördags. Finns inte ett enda kort i kameran där någon inte hade ett leende på läpprna :) I söndags vaknade jag vid 9- tiden första gången och jag mådde inte hallon... fy fan! Vid 14- tiden och några knäckebröd senare mådde man genast bättre! Mormor fick besök av C och det var verkligen kul att träffa henne.. många år sedan sist. På kvällen blev det "god" middag med familjen, Micke och Tess. Handla INTE mat från Satifood!! Örk! När Robin la sig blev det en film. Var så himla trött när vi la oss men kunde inte somna, legat och vänt/ vredigt mig hela natten och sen var det bara att gå upp strax innan 6 eftersom jag skulle jobba. Snacka om att det har varit en seg jobbedag! Trodde aldrig att den skulle ta slut. Har nyss käkat middag med min lilla kille och ska strax slänga mig på soffan med honom och titta på Bolt. Idag är det den 2/3 och det är ingen vanlig dag, för det är Tess födelsedag! Grattis gumman hoppas att din dag har varit underbar hittills. Nä, nu är det dags för Bolt :) - Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0