Oh happy day..

Började dagen med att frulla tillsammans med Madde och Anthony. När jag satt där och gullade med den lilla charmören upptäckte jag att han hade inte bara ett utan två små riskorn som hade tittat fram hehe. Madde trodde nog att jag skojade för hon hade inte själv sett dem :) Det var ju bara tvunget att firas så tant Emma tog fram Marie kex som lille Anthony snabbt fick smak på, mmm...  mmm.... mmm sa den lilla pärlan mellan "tuggorna" och när det inte gick snabbt nog blev han arg hihi. När Madde och Anthony gick härifrån blev det en runda i Pålsjö skog i strålande solsken för min del! I eftermiddags var Robins kompis här hemma och lekte så nu är Robin sjukt trött. Ska ta en dusch med lillkillen nu och sen är det läggdags för hans del. Paul jobbar länge idag + att han har en annan grej att fixa, tur att Micke och Tess kommer hit lite senare och håller mig sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0