Vårtecken?!



Robin kom inrusande i lördags och berättade att vi hade en nyckelpiga i trädgården :) Självklart åkte kameran fram för att fota detta vårtecken :) Vad har hänt sedan sist då?! Ullared blev det och till allas förvåning var det riktigt nice för att vara löning och uppträdande där. Hittade inte så mycket till Robin som jag ville men det blev en hel del iaf. Det  som Robin blev mest glad för var hans nya "sängpolare", en gigantisk Pingu! Nu har han inte mindre än 3 stycken och den ena "pratar" :)
 


Hittade lite sommarbyxor, t-shirts med roliga tryck och en kjol till mig själv i klädväg. Ingen Gekåstripp utan gardiner.. så det blev det också så klart :) Denna gången blev det till vårt sovrum.



A från jobb ringde när vi gick runder på Gekås och ville att jag skulle jobba lördagen och söndagen och så blev det. Lite putt blev jag för jag ville hitta på något i lördags med tjejerna men det får bli en annan gång. Jobbade igår också och mycket mer än så har inte hänt... jobbat och jobbat med andra ord. Nu ska jag ut i trädgården och rya, ser förjävligt ut där!
Ohhh! höll på att glömma!, Jenny gifte sig med sin Björn den 14/2 och har gått och hållt det hemligt tills nu. Kom hem från jobb och hade fått post.. öppnade det och fick värsta chocken ( över hur FAN hon har kunnat hålla det hemligt så läääänge haha  ) så den dära "25-års festen" den 1:e Augusti blir en bröllopsfest istället  :) Grattis, grattis till er båda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa henne och gratta från mig!

2009-03-31 @ 08:50:31
URL: http://mittvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0