Älskade sköna söndag.

Ska snart grilla! Idag blir det flintastek, potatissallad och sallad till middag. Morsdag idag och därför ska vi hem till mormor ikväll och käka lite gott och umgås. Ska försöka hinna inom Annika och Patrik en sväng och hämta mina älskade pingviner också :) Tack Annika! Jag har jobbat hela helgen, hoppas att ni andra har kunnat njuta av det fina vädret. Vi var ju och kollade på ett nytt ställe men vi kom snabbt fram till att det inte var något för oss: det fanns inga barn i "byn" där, Paul slog skallen i taket på övervåningen eftersom det var så lågt i taket och tomten var inte tillräckligt stor. Jaja så kan det gå!, det är bara att fortsätta jaga och se glad ut. Imorgon är det måndag och då börjar ett nytt försök till att sluta röka för både min och Pauls del. Denna gången ska jag klara det!
- Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag ska hålla tummarna för dig att du lyckas, eller ja ni lyckas. :)

2009-06-01 @ 00:17:46
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha herregud, han är sjuk äcklig. Borde varna omvärlden för honom. :) Jag har inte varit ute på 2 veckor och väntar nog ett tag till, drar till Bulgarien om 20 dagar så kan gott hålla mig lite.

2009-06-01 @ 10:55:54
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0