Another saturday.

Det är grått och tråkigt väder idag men vem vet, det kanske vänder. Vår kamera är tydligen färdig att hämtas så det ska bli "spännande" att se om den verkligen är lagad nu. Kvarstår felen så ska jag åka ut till Elgiganten och jag tänker inte lämna byggnaden förren jag får en ny kamera med mig hem. I försäkringsvillkoren står det klart och tydligt att man har rätt att få en ny kamera med liknande finesser om olyckan skulle vara framme och det inte går att laga den man har köpt, så denna gången ger vi oss inte! Jag gillar verkligen vår kamera (utan prickar) så jag hoppas att den är lagad denna gången för några fler lagningar blir det inte tal om. Idag händer det nog inte så mycket för vår del, har inga planer änsålänge. Elgiganten nästa!
- Ha en skön lördag.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hörrö damen lilla (:P) jag skickade meddelande till dig igår.. men skit i det ;) Hittar ni på? Michael är o meckar igen så jag har en lördag för ig själv ^^

2009-05-16 @ 14:33:53
URL: http://thereseshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0