Igår, idag, imorgon och på söndag.

Igår var en bra dag. Var hemma hela dagen och fixade i trädgården. Mimi och hennes systerdotter kom hit på eftermiddagen. På kvällen grillade vi med Mimi, Emilia, Tobbe och Lina och efter grillningen blev det kortspel och filmtittande. En skön dag med vänner och skoj med andra ord. Idag ska vi vara barnlediga men vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt. Paul snackade med mäklaren innan idag och det verkar som om vi får besked på tisdag! Nu är det pirrigt värre :) Kameran.. den lämnades in ännu en gång eftersom det visade sig att dem hade rätt till att skicka iväg den tre gånger innan man fick ut en ny så nu väntar vi igen, väntar och väntar jag hatar att vänta! Jag behöver min kamera nu. Imorgon ska vi ut till Påarp på kalas hos Emil som blev 5 år igår och på söndag händer det inte så mycket mer än att jag ska jag jobba en morgontur. Ja, det var allt för denna gången! - Ha en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Anneli

När livet skiter sig så skiter livet sig....alla har något att må dåligt över men imorgon är en ny dag...tror fan imig jag säger upp mig!

2009-05-22 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0