Mysdag

Idag har jag haft en riktig mysdag. Ida, Lina, Madde och Anthony har varit på kaffebesök här idag och jag dealade till mig ett snyggt sängtäcke och gardiner av Ida och gjorde samtidigt mig av med lite av mina gardiner. Det är skönt när alla blir nöjda och glada. Bjöd mormor på middag idag eftersom Robin käkade i Påarp och jag hade gjort en STOR form med Mousaca. När Madde kom passade jag på att trycka i henne lite middag också så nu är det inte så mycket kvar i formen :) Tess! - Jag och Robin ska käka tidig middag imorgon och gissa vad det blir?! RESTER! Det trodde du aldrig va??, haha. För er som undrar så är vi jäkligt kassa på att äta rester i detta hushållet och det är alltid lika kul att se Tess min när man kastar något för det ser ut som hon ska få ett nervsammanbrott.. nu hoppas jag att du är stolt över mig gumman :) Nu ska jag gosa lite med min lilla kille för snart är det läggdags för hans del. - Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är du jävligt kass på, slänger mat ibland som skulle räckt i veckor för en annan haha tänk på barnen i Afrika

2009-05-07 @ 21:30:27
Postat av: Tess

Haha asgarv Jag är mycket stolt över dig gumman! Bra jobbat high five :)

Och jag gillar din ny bloggdesign, kanske kan hjälpa mig göra nåt liknande? ^^

Vi ses ikväll snäckan :)

PoK

2009-05-08 @ 08:45:29
URL: http://thereseshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0