13/5

I morse ringde morsan och undrade om vi skulle frulla tillsammans, gick en liten sväng och sen begav jag mig till kondiset och handlade bullar till oss. Träffade Linda där så hon följde med mig hem på en fika hon också. När morsan gick var klockan bara 10 och vad tusan skulle vi då hitta på tills det var dags att hämta kidsen? Det blev en film - Bröllops duellen. Den var helt ok men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Nu till något helt annat.. vi - jag och Paul, har en tendens att slänga kläder på golvet i vårt sovrum och det ser bara fördjävligt ut! Därför är detta nästa sak vi ska inhandla:


Nu ska jag förbereda det vi ska ha till middag idag. Idag blir det wok med kyckling och nudlar. Ikväll ska jag och Paul iväg på ett litet uppdrag och det ska bli spännande! - Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0