Sakta men säkert..

börjar jag känna mig som en människa igen.
Härmed lovar jag mig själv att ALDRIG, ALDRIG mer röra Minttu!

Ska snart knalla iväg med Robin till dagis sen ska jag hem och käka frulle och efter det blir det en promenad. Har skjutit upp städningen här hemma nu i några dagar så det är vad jag ska roa mig med efter promenixen! Passar på att spy av mig nu också ang. vår digitalkamera, så jäkla förbannad!! Lämnade in den på lagning förra lördagen och fick tillbaka den igen redan i torsdags. Prova att foto med den och vad hände?! Jo prickigt värre blev det, alltså hade dom inte lagat den. Hjärtat åkte ut och lämnade den ännu en gång igår och killen som tog mot den hittade då ännu ett fel på den, han lovade att skriva en bättre förklaring till "meckarnissarna" denna gången så att den blir lagad, jaja vi får väl se. Får vi tillbaka den efter denna  gången och det fortfarande blir prickiga bilder ska jag ha en ny kamera! Har försäkring på den och om felet inte går att rätta till har vi rätt till en ny och då ska jag banne mig ha en ny! Hata elgiganten!!!!! Nä, nu är det dagistajm för Robin.
- Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0