Skit väder och en urladdad lur!

Nu är jag trött på detta skit vädret! Jag vill ha sol.
Behövde ringa ett samtal men det gick inte så bra för luren var död... sällan! Använder knappt den vanliga luren men det är det alltid samma sak när jag väl behöver den - död. Jaja. Det här med "hus" letandet är ingenting för mig, har inte nerver för detta har jag konstaterat :) Jobbig pärs detta: leta, hitta, kolla, känna, planera m.m. Ska på visning imorgon och få kolla på det "nya" invändigt men det känns som tomten är det viktigaste på detta objektet eftersom vi inte vet hur mycket det är som tillhör huset. Nu längtar jag bara till imorgon så att man får svar på sina frågor och får känna hur det "känns" inne i huset :) Nog om detta och över till något annat - vår tvättmaskin. Den har gått sönder... igen. Kan inte tvätta vanligt 40° program längre. Programmet börjar tvätta och efter halva tiden stannar bara maskinen så nu måste vi ringa reperations nissarna så att dom kommer och fixar det. Det är konstigt det här med prylar som går sönder.. går en sak sönder går ALLTID fler sönder. Först kameran och nu tvättmaskinen... undrar vad som kommer näst. Nu ska jag sticka iväg och handla lite och sen är det dags att hämta hjärtat på dagis! - Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0