Thank God It's Friday

Fredag.. mmm.. skönt! Idag har jag äntligen fått mina nya garderobsdörrar på plats och det blev jättefint. Hallen ser mycket större och ljusare ut nu jämfört med innan. Idag ska vi ha en liten spelkväll hemma hos oss med kortspel och något nytt sällskapsspel som verkar vara roligt. Nu sitter vi och väntar på att Paul ska komma hem med lite god thaimat till oss. Har knappt läst på sistone så att jag tänkte ta min bok och slänga mig på soffan en stund tillsammans med Robin nu. Idag fyller Mimi år! Grattis, grattis! Vi ses imorgon Mimi!
- Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Mimi

oh tack så mycket! :D

2009-05-09 @ 13:03:45
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Tess

TGIF!!! :D



tack för igår ;)



och grattis Mimi, hoppas ni får kul en trevlig kväll :)

2009-05-09 @ 14:05:26
URL: http://thereseshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0