Tisdag

Käkade sen lunch med Ida idag och när vi hade käkat kom Lina på kaffe. Min lilla buse ser man knappt röken av, han nästan vägrar att vara inne. Han och en grannpojke leker hela dagarna och det är svårt att få honom att göra avbrott för middagarna här hemma :) Mäklaren ringde redan igår och nu är det budgivning som gäller. Vi har en konstig känsla över att det budas hej vilt nu för att priset ska trissas upp och när det har gjort det känns det som om det kommer att heta att "dom andra" inte får genom sina lån eller något dylikt så vi har bestämt oss för att avvakta och se vad som händer helt enkelt eftersom vi inte tycker att det är värt dom pengarna det är uppe i nu. Blev lite putt och i rena ilskan hittade jag ett annat  helt underbart ställe som vi ska åka och titta på idag (utvändigt) och om det ligger så bra som vi hoppas på ska vi på visning och få se hur det ser ut invändigt imorgon! Vi ger inte upp!, det finns många smultronställen och det kommer fler tåg :) Nu kom mitt hjärta in så nu ska jag mysa lite med honom innan vi ska bege oss hem till morsan som ska ha honom medan vi sticker iväg. - Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas ni hittar nått snart.. Vart kollar ni på sommarställena typ då?? =)

2009-05-26 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0