Torsdag

Idag är det förskolans dag på Robins dagis. Klockan 15 ska vi befinna oss där för att få se vad barnen har gjort under deras tema tid och efter det blir det grillning så att jag hoppas att vädret inte slår bakut.

Igår var jag och Paul och tittade på ett hus! Nu väntar vi på ett samtal från en snubbe som ska ge oss lite information om diverse saker och sen får vi se om vi lägger ett bud eller ej. Hela huset behöver mer eller mindre renorveras så OM det skulle bli så att vi köper det kommer vi att använda det som ett sommarställe/ tillflyktställe innan vi ens överväger att flytta dit permanent. Som sagt .. inget är spikat än men jag kände att jag behövde ventilera mig :)

Nu regnar det!, inte lite heller.. STORA droppar vräker ner. Nu ska jag in i duschen och sen blir det mys med Robin innan vi ska iväg. - Ha det!


Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

Lycka till med Köpet Emma o Paul, vi hörs

2009-05-14 @ 15:21:49
URL: http://arnekjell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0