4:e Maj

Det har varit mycket på sistonde, vet knappt var jag ska börja och vissa saker tänker jag inte gå in på. Pauls pappa, min svärfar somnade in natten till i torsdags. Vi tänker på dig! Vila i frid. Har försökt förklara så gott det går för Robin att hans farfar inte kommer att vara med oss längre och att farmor bor själv numera. Den enda som har gått bort i vår familj under Robins tid är mormors hund så vi har sagt att Snäckan och Claes är tillsammans och "vaktar" oss som är kvar här nere. Det är svårt att förkara något som man inte själv förstår! Mina tankar går till Paul och hans familj idag för att det kommer att bli en tuff dag idag eftersom Paul och hans familj ska till begravningsbyrån och fixa med allt som har med begravningen att göra. Tackar min mormor för all hjälp vi har fått av henne med Robin nu när det har varit jobbigt och svårt!

Måndag idag då! Ska upp till affären nu och handla lite och sen ska jag ringa till dom som ska komma med mina nya garderobsdörrar. På fredag kommer dom äntligen och det ska bli så skönt att kunna stänga dörrarna normalt och att dom kommer att hållas stängda :) Förövrigt blir det en "hemmadag" idag i detta tråkiga vädret. Man kan ju alltid hoppas på att det spricker upp och att det blir finare i eftermiddag! - Hej.


Kommentarer
Postat av: zara

Beklagar, fy vad hemskt..

2009-05-04 @ 14:16:49
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0