24° och bråk med en IDIOT!

Imorse var här två snubbar som skulle kolla termostaterna till elementen eftersom vi fick nya (som inte funkar som dom ska) När han hade gått runder med sin "mätare" konstaterade han att jag hade 24° på vissa ställen i lägenheten och det tycker jag är VÄLDIGT konstigt eftersom våra visar 19°.. - Jag kan inte hjälpa dig, du får ringa Helsingborgshem. Yeah right säger jag bara.. jäkla snåljudar! Har inte mått hallon idag så idag har jag legat på soffan hela förmiddagen!

På vägen hem från dagis sprang (tävlade) Robin och en kompis till honom förbi en man som var ute och gick med sin rottis (hunden började dra i kopplet och hoppa framåt) mannen blev rasande och sa till mig att om vi gick förbi honom fler gånger skulle minsann min unge tänka på att inte springa förbi hunden.. då fick jag sinne och sa till honom att barn är barn och måste få röra sig och om han inte kan hantera sin hund får han helt enkelt rasta den någon annanstans vilket resulterade i att gubben blev ännu argare och spydde av sig något i stil med att man måste uppfostra sina barn... hade hunden inte sett så mordisk ut hade jag nockat ägaren, jag hoppas att jag slipper stöta på honom fler gånger!

Biljetterna till Paranormal Activity är bokade och betalda ohh vad jag längtar till fredag! Nu ska jag roa mig med min tvätt som behöver bli upphängd.
- Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: madde

Vilka idioter d finns =/

2009-11-13 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0