25/11-09

God morgon! Ska snart lämna mitt lilla ♥ efter det ska jag handla och sen bär det av hem till mamsen där vi idag ska göra klenäter. Mums! Vad har hänt sedan sist då? Inte mycket.. kollade på ett hus i söndags men det var för litet helt enkelt, synd för att läget var helt perfekt. Men men.. letandet fortsätter. Om 28 dagar är det julafton och jag hade tänkt mig att tjuvstarta pyntningen igår men så fort jag hade tänkt tanken började det regna och där sprack planen eftersom jag skulle putsa fönsterna först och främst. Våra fönster är så mögiga att man knappt ser ut genom dom! Får se hur vädret är i eftermiddag.. Längtar efter den mysiga julstämningen! Nu ska jag föna håret för snart är det dags att dra. - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0