Fredagen den 6:e November

Idag mår jag inte alls bra, fryser som ett djur och har ont i varenda ben i kroppen! Har nyss vilat på soffan en timme och vaknade av att telefonen ringde.. i andra änden var det Jenni som behövde spy av sig (mitt i min sömn!) men vad gör man inte för sina vänner? :) På tal om vänner så gör Daniella sin uppkörning just nu! Håller tummar och tår på att du fixar det gumman! Lycka till!

Nästa fredag har Paranormal Activity biopremiär och jag längtar som en tok. Vill se, vill se, vill se!



Ikväll blir det mys med familjen, taco och film. - Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ska höra med mannen, men jag tror att vi ska haka på ;) Paranormal alltså ;)

2009-11-06 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0