Måndag v. 45

Go´morgon! Helgen har varit underbar. Största delen av fredagen tillbringades hemma hos mamsen med god mat, film och mys. I lördags var det dags för tjejkväll. Av 7 stycken återstod bara jag och Madde när det väl var dags! Åkte ner till Haket och käkade en smarrig middag i gott sällskap och sen åkte vi hem till mig och snackade en massa goja, tryckte i oss gottis och kollade på film. Det blev en mysig kväll som snart får göras om! När jag vaknade i söndags förstod jag hur berusad Paul egentligen hade varit dagen innan då det stod ett par bowlingskor i hallen istället för dom han hade när han gick hemifrån... så kan det gå! Bowling och alkohol är INGEN bra kombination. I går var vi ute i Påarp hos svärmor och käkade middag och efter det var vi på gudstjänst och tände ljus för Pauls pappa. Kvällen var lugn och skön med mys och film.

Måndag.
Daniella och William kommer strax hit så att barnen kan få busa av sig, inget kul väder att vara ute i idag så idag får det bli innebus! - Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0