Snart är det dags..

Ska strax bege oss hem till mormor och lämna Robin. Visningen är klockan 16 och jag är såååå nällad! Igår var vi i Ullared.. sicken dag.. det var ett bra tag sedan jag skrattade så hysteriskt som jag gjorde igår! Några saker som hände i/på självaste fenomenet var bland annat att jag fick göra en efterlysning på min käraste i kundservicen och vi lyckades "tappa bort" vår vagn... Vad har vi lärt oss av detta då? Emma måste tydligen ha med sin telefon om vi ska åka upp dit nått mera och vi ska köpa en sådan flagga som man fäster på sina barns cyklar (ni vet en sån lång pinne med en orange vimpel på) fall "olyckan" är framme igen. Bra jobbat! Vi hittade naturligtvis vår kundvagn och många timmar senare kom vi hem med inte mindre än 14 kassar. På kvällen spelade vi 2 olika spel med Martin och Sofia och det var minst sagt roligt! 01.30 ramlade vi in i sängen och det tog inte många sekunder innan vi somnade. Sicken dag från början till slut! Nu ska vi traska iväg till mormor. - Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sindhia hade råkat gå iväg med någon annans vagn, SJUKT kul om det var er XD

2009-11-23 @ 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0