Som en glad unge..

så känner jag mig nu för att det SNÖAR! Så himla mysigt och det gör att jag vill slita fram mina adventsljustakar, sätta upp julgardiner, baka lussekatter och klenäter (som jag är riktigt sugen på), klä granen och allt annat som har med julen att göra! Mys! Har nyss varit inne hos Sofie och druckit en kopp kaffe och snackat lite skit med henne och nu ska jag leta fram Robins maskeradkläder för dom ska ha maskeradfest på dagis imorgon. Robin vill vara pirat så jag hoppas att den outfiten fortfarande passar honom för då slipper vi ge oss ut och handla. Emma är frösen /frusen ←(vad är rätt?) och snorig och helst av allt skulle hon vilja bädda ner sig i soffan men det kan hon inte för det ligger en massa tvätt som väntar på att bli upphängd och det ska lagas middag så nu är det bäst att hon sätter fart! - Ha en skön eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Madde

Frusen ska det va =)

2009-11-04 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0