Världen är liten!

Har glömt att berätta vad jag fick reda på hemma hos svärmor i söndags.. Min svägerska är kusin med Anna Anka! Hade köpt med oss en tidning och i den fanns det ett reportage om Anna och då berättade P att dom var kusiner, STACKARS P och hennes familj!



Mamsen kommer strax hit på kaffe, tror ni att jag har donat med byrån? - Nej det har jag inte.. var och handlade när jag hade lämnat Robin och sen jag kom hem har jag legat nerbäddad i soffan och haft det gott. Får ta tag i byrån i eftermiddag istället!  - Hej.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha dem är inte så tröga som vem verkar i serien för det var ett program som visades med dem och tvn har tydligen köpt upp dem för att dem ska spela så korkade i Hollywood fruar=)

Eller du syfta på annat?? haha

2009-11-03 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0