25 år och 366 dagar

är jag idag. 26 år...

Igår hade vi kalas här hemma och det var trevligt som attans! När släkten gick följde Robin med mormor hem för att sova hos henne. Grabbarna och Sofia var törstiga så dom beslöt sig för att dricka lite öl, kvällen var skojsig och jag skrattade så mycket så att jag nästan bölade... några timmar senare skrattade jag fortfarade lika hejdlöst fast då befann vi oss på akuten pga en "skottskada". Fick en massa fina/roliga bilder tagna men denna är den "bästa", förlåt Martin men jag bara måste! En bild säger mer än 1000 ord!



Ska strax gå hem till mormor och hämta Robin och lite senare idag ska vi ut och handla och byta presenten jag fick av Paul. Denna födelsedagen hade han verkligen snappat upp vad jag ville ha (halsband) men tyvärr hade han valt ett som jag tyckte var för kort. Av dom andra fick jag pengar och en blomma. Tack för att ni kom och tack för presenterna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha nää gud vad trevlig han ser ut ;D

2009-10-04 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0