28/10

Igår tillbringade jag och Robin vår dag ute hos Lundman och det var en underbar dag från början till slut. Kände och klämde på 4 små fyrbenta urgulliga varelser och nu är jag kär! Ohhh vad jag vill åka ut och hämta hem en liten tjej om 2 veckor! Valpar är det jag snackar om. Mamman är jack russel och dansk/ svensk gårdshund och pappan är papillon men valparna ser precis ut som mamman.. SÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖTA! Ooooh vad jag är sugen!!!

Onsdag idag! Vad händer? Inte så mycket, Micke kommer förbi en sväng och sen ska vi hem till mamma och käka middag med henne och det är i stort sett våra "planer" för dagen.

Julen närmar sig med stormsteg och mysigt värre är det idag bara 56 dagar kvar till julafton! Jag längtar tills det är dags att sätta fram adventsljusstakarna, hänga upp julgardiner, klä granen och allt annat som hör till! Nog om julen, nu har jag tvätt som väntar på att bli upphängd. - Ha det.




Kommentarer
Postat av: Madde

MMm man ska inte kolla på valpar för då vill man bara ta hem dem=) kram

2009-10-28 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0