God morgon!

Fick min spruta igår. Tjejen som stack mig var "duktig", kändes inte ett jota men inatt har jag nog vaknat ca: 20 gånger för jag har råkat lägga mig på den armen jag fick den i. Idag stramar det som in i helvete men jag lever fortfarande :) Fick tid till Robin igår så att han ska få sin spruta på måndag, han var ju inte glad för det men när han fick se sin mammas plåster och hade frågat några gånger fall det gjorde ont verkar det som om han har kommit över skräcken. Lördag idag! Ska käka frulle om en stund och sen ska det städas här hemma. Robin har tjatat om att få sova hos sin gamlamormor så idag ska han sova hos henne. Har inga planer för kvällen så vi får väl se vad som händer. Nu ska vi äta frukost! - Ha en trevligt lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0