HELVETE!

Frosta av frysen för några veckor sedan och då slängde jag ut dom varorna vi skulle ha kvar i frysen på balkongen... Blev nyss sugen på smoothie så jag knallade ut och skulle hämta frukt och bär, när jag öppnade frysen höll jag på att smälla av! All min mat är upptinad!!!!! Har tydligen råkat dra ur sladden till frysen när jag dammsugade i förrgår. AHHHHHHHH! Skulle hem till Madde ikväll och fira Anthonys 1års dag men det blir det tyvärr inget av eftersom vi måste ut och handla istället. Får ångest om jag inte har mat i min frys! Helvete! Jäkla tur att jag har bjudit hem mig själv och Robin på middag hos morsan idag :) Nu är jag grinig, vill ha smoothie! - Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0