.Onsdag.

Hejsan hej. Är riktigt uttråkad!! Har suttit och försökt förstå mig på Photoshop men det är jättesvårt när man inte kan. Har inte tåladmod för att sitta och pilla med det! Ett annat program som är betydligt mycket lättare och roligt som tusan är PhotoScap. Har suttit och pillat med det sen 9, tiden går snabbt när man har roligt :)





Idag händer det inte så mycket, bara vanliga vardagsbestyr. Tänkte att vi ska gå hem till morsan en stund när jag har hämtat Robin så jag får väl ringa henne och se fall hon är hemma i eftermiddag. Nä nu ska jag fortsätta leka och lära mig programmet. - Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad e det för program?

2009-10-07 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0