v.42 - Måndag

Hejsan hej! Idag har vi varit hos Daniella och William. Fikat, busat och varit ute och lekt med barnen i kylan. Brrr nu känns det verkligen att det är höst! Blir prillig av att inte ha något att göra om dagarna så nu har jag införskaffat mig ett litet "projekt" som jag ska ha att dona med tisdag, onsdag och torsdag när Robin är på dagis. Projektet behöver: slipning, målning och lackning... köpte en fin gammal byrå som ska få ett nytt fräscht utseende.

Är vansinnig på H&M! Beställde lite grejer och fick reda på att två av sakerna inte kom in förrän i vecka 42, kryssade då i att jag ville ha ALLTING samtidigt istället.. vad får jag idag? En avi från H&M som inkluderar hälften av sakerna.. Dra mig i röven! Lönt att man kan kryssa i att man vill ha hela beställningen samtidigt när man ändå inte får det?? Ringde kundservicen och skällde ut den stackars karlen som svarade och undrade hur tusan det kunde bli så här?! Stackaren: Vi brukar skicka ut varor vi har på lager.. Arga Emma: Se då till att ta bort den jäkla rutan man kan kryssa i om man vill få hela beställningen hemskickad samtidigt! Självklart fick jag dåligt samvete och bad om ursäkt för att jag hade gormat på honom innan jag la på luren men satan vad skönt det kändes att skälla lite :)

Ska strax laga middag och efter det ska det städas, Robin ska badas, det ska mysas lite och sen ska prinsen nattas. Ikväll blir det Svenska Hollywoodfruar och efter det blir det nog en film innan vi ramlar in i loppelådan. Nu har jag inte tid att sitta här längre.  - Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0