090911

Denna fredagen började tidigt, Robin vaknade 7 och var pigg som en mört! Så vad har vi då gjort under dessa timmarna? Suttit och kollat på tv och haft det mysigt bara! Önskar att man kunde få mer av den varan, Robin är inte så "gosig" längre.. min lilla kille börjar bli STOR!

Håller på att tvätta och rymma upp här hemma och när jag tog fram min tvättpåse kröp det fram en BAMSE spindel!! Nu märks det att det sommaren är över för nu kommer dom äckliga 8-benta krypen och tycker att det helt ok att flytta in hos en men INTE hos mig! Har ni hört att man "sväljer" ca: 6-8 spindlar under sin livstid?, då menar dom inte att man gör det med vilje utan att asen kryper in i näsan eller munnen när man sover! USCH!

Vi är barnlediga inatt, Robin ska sova hos sin farmor. Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det. Vi får väl se vad som sker! Nu ska jag fortsätta med min röra. - Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0