2/9

Känns som om något har kört över mig. Är helt slut i huvudet. Försökte mig på att ha lite sovmorgon men grannens  hund satt igång med sitt bölande. Så jäkla typiskt. Ska snart gå bort till mormor och hämta mitt lilla hjärta.. blev lite ändringar igår så det slutade med att Robin sov hos sin gamlamormor istället men idag ska han få sova hos sin mormor Anneli. Robin har kommit in i en tråkig period, han vill inte till dagis! Han tyckte att han kunde få lite semester denna veckan och när jag hade tänkt på det en stund höll jag med honom. Vill inte tvinga honom till dagis. Har aldrig haft några problem med att lämna honom innan men nu är det så mycket som är nytt på det nya dagiset.. både personal och barn. Förhoppningsvis får denna lediga veckan honom att längta efter sina kompisar så att det blir lättare nästa vecka.

Väntar på att Paul ska höra av sig. Bankmannen har lovat att han ska knyta ihop allt innan eller efter sin lunch idag och när det är gjort kan vi äntligen beställa tid för besiktning!!

Nu ska jag fixa och dona lite innan jag ska hämta Robin.
- Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0