Det blir sällan som man tänkt sig!

Var meningen att jag skulle vara hemma och mysa med männen i mitt liv hela morgondagen och fixa med diverse småsaker men så blir det inte! Emma ska nämligen jobba 7-13 så planerna för imorgon gick upp i rök.. Har hittat en jacka jag vill ha så att det blir raka vägen ut till Väla när jag har slutat jobba imorgon. Svärmor ska ha Robin medan vi är och handlar och passar på att käka lite gott någonstans bara vi två.

Igår var vi på 30-års överraskningsfest och det var alla tiders, synd att man var så jäkla trött bara. Kom hem redan 23.10 och jag somnade nog innan klockan var 23.30 :) Gårdagen bjöd på annat också, något jag verkligen längtat efter! Nu ska jag mysa med min bästaste karl innan det är dags att slänga sig i loppelådan. - Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0